Odnawianie parowozu Pt47-157

PKP CARGO S.A. Zakład Taboru w Lublinie


Na początek osygnalizowanie zamknięcia
i miejsca robót.

Od ostatniego malowania farba
zdążyła wyblaknąć.



Parowóz w wielu miejscach koroduje,
więc najpierw czyszczenie.

Trzeba oskrobać od góry do dołu,
kociołek i zbieralnik też, a jakże :)



Mieszanie farb, by stworzyć odpowiedni
oliwkowy kolor.

Parowóz był malowany przy pomocy sprężarki,
próba koloru na ścianie tendra.



Konieczna była także interwencja spawacza.

Do tej roboty mundur nie pasowałby :)



Sprężarką nie dało się pomalować wszystkiego, szczegóły trzeba było dopieszczać pędzlami.

Na poprzednim zdjęciu malowanie elementów
nawrotnicy, a tu - silnika parowego.



Jeszcze kilka dni i gotowe.

Tak będzie wyglądał do następnej renowacji.