![]() |
PKP CARGO S.A. Zakład Taboru w Lublinie |
![]() |
![]() Na początek osygnalizowanie zamknięcia i miejsca robót. |
![]() Od ostatniego malowania farba zdążyła wyblaknąć. | |
![]() Parowóz w wielu miejscach koroduje, więc najpierw czyszczenie. |
![]() Trzeba oskrobać od góry do dołu, kociołek i zbieralnik też, a jakże :) | |
![]() Mieszanie farb, by stworzyć odpowiedni oliwkowy kolor. |
![]() Parowóz był malowany przy pomocy sprężarki, próba koloru na ścianie tendra. |
|
![]() Konieczna była także interwencja spawacza. |
![]() Do tej roboty mundur nie pasowałby :) |
|
![]() Sprężarką nie dało się pomalować wszystkiego, szczegóły trzeba było dopieszczać pędzlami. |
![]() Na poprzednim zdjęciu malowanie elementów nawrotnicy, a tu - silnika parowego. |
|
![]() Jeszcze kilka dni i gotowe. |
![]() Tak będzie wyglądał do następnej renowacji. |